Količina:

0


Znesek:

0,00

MAKITA servis

Metalka Servis

SERVIS ELEKTRIČNEGA, BATERIJSKEGA IN BENCINSKEGA ORODJA

POOBLAŠČENI SERVIS MAKITA

Za vas servisiramo blagovne znamke: Makita, Laserliner, Rothenberger, Flex, Starmix, Wuko, Duss, Ridgid, Trumpf, Metabo, Bosch,...

Ne servisiramo programa ROTHENBERGER Industrial!

Od vseh začetkov podjetja zaposlujemo serviserje, kateri se redno izobražujejo pri matičnih podjetjih. Orodje vam hitro in kakovostno servisiramo, po dogovoru vam sporočimo oceno popravila, na opravljeno delo pa nudimo garancijo. Seveda vgrajujemo le originalne rezervne dele, poskrbimo pa tako za garancijska, kot za izven garancijska popravila.

Redno popravilo
- Serviser ni dolžan hraniti zamenjanih rezervnih delov. V kolikor stranka izrecno želi vračilo zamenjanih delov, mora na to opozoriti ob predaji stroja.
- V kolikor stranka ne navede drugače, serviser pregleda celoten stroj in odpravi vse pomanjkljivosti.
- V kolikor stranka zahteva oceno popravila, se ocena popravila naredi brezplačno. Če se stranka na podlagi predračuna ne odloči za popravilo, serviser ni dolžen brezplačno sestaviti stroja.

Garancijsko popravilo
Ob predaji stroja v garancijsko popravilo je potrebno:
- Opozoriti, da gre za garancijsko popravilo in priložiti veljani in pravilno izpolnjen garancijski list, račun oz. certifikat o podaljšanju garancije

- Garancijski pogoji za razširjeno garancijo orodja Makita v Sloveniji - klik!

Kakovost opravljenega dela
Metalka zastopstva Servis daje na svojo storitev in zamenjane rezervne dele trimesečno garancijo, katera velja z računom. Iz te garancije so izvzete mehanske poškodbe, poškodbe zaradi preobremenitve, ter poškodbe nastale zaradi nepravilne uporabe.

Prevzem stroja
Serviser obvesti stranko na dogovorjen način o popravljenem stroju. Po prejemu tega obvestila je stranka dolžna prevzeti stroj v treh mesecih. V kolikor stranka stroja ne prevzame v treh mesecih se zaračuna ležarina. V kolikor se stroj ne prevzame v enem letu po prejemu prvega obvestila, se smatra, da se stranka odpoveduje lastništvu nad strojem.

Sam svoj mojster?
Če ste sam svoj mojster in bi radi sami popravili svoje orodje, pri nas lahko kupite rezervne dele Makita, Flex, Rothenberger,...
Da vam lahko ponudimo pravi rezervni del, morate sporočiti model orodja in kateri rezervni del potrebujete.

Serviser:

Domen Bukovac
Tel.: 01 53 02 364
GSM: 051 444 527
E-pošta:

Serviser - komercialist:

Roman Omahen
GSM: 051453007
E-pošta:

Delovni čas:

ponedeljek-petek: 7:30-15:30
sobota, nedelja, prazniki: zaprto

Povpraševanje za rezervne dele/servis


Obvestilo posameznikom po 13. členu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) glede obdelave osebnih podatkov

(EVIDENCA STRANK ZA SERVIS IN PRODAJO V TRGOVINI)

  • Upravljavec zbirke osebnih podatkov: Metalka zastopstva Servis d.o.o., Brnčičeva 9b, 1231 Ljubljana, 041-456-671, info@metalka-servis.si
  • Namen obdelave osebnih podatkov:  servisiranje in prodaja ročnega orodja Makita, Flex, Rothenberger, LaserLiner, Bosch,…
  • Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov:  13. člen Splošne Uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR)
  • Obrazložitev zakonitih interesov[1] ni.
  • Drugi uporabniki ali kategorije uporabnikov[2] osebnih podatkov, če obstajajo: ne obstajajo
  • Osebnih podatki se v tretjo državo ali mednarodno organizacijo  ne prenašajo.
  • Obdobje hrambe osebnih podatkov  je 10 let.
  • Informacije o obstoju pravic posameznika, da lahko zahteva dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev, ali obstoj pravice do ugovora obdelavi in pravice do prenosljivosti podatkov se izvaja pri podjetju Metalka zastopstva Servis d.o.o., Brnčičeva 9b, 1231 Ljubljana
  • Privolitev lahko kadar koli prekličete pri upravljalcu, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
  • Pritožbo lahko podate pri nadzornemu organu   Informacijskemu pooblaščencu (naslov: Dunajska 22, 1000 Ljubljana, e-naslov: gp.ip@ip-rs.si telefon: 012309730, spletna stran: www.ip-rs.si).
  • Zagotovitev osebnih podatkov je pogodbena obveznost. Če posameznik ne zagotovi osebnih podatkov se servis in prodaja ne izvede.

[1] Točka (f) člena 6(1) Splošne uredbe.
[2] Točka (9) člena 4 Splošne uredbe.

Informacije o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter vsaj v takih primerih smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.  Podatki se uporabljajo izključno za izvajanje servisnih storitev.