Pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine metalka-servis.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje Metalka zastopstva Servis d.o.o., Brnčičeva ulica 9b, 1231 Ljubljana - Črnuče (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 555990000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI13997734.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s polnoletnimi osebami oz. osebami, starejšimi od 15 let.
Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.
Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Cene
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena velja pri nakupu v spletni trgovini.
Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Cene veljajo pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
O dostavi
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo obdelana in odposlana v 2 delovnih dneh. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. V primeru, da izdelka ni več moč naročiti, vas bomo o tem obvestili in izdelek brisali iz vašega naročila.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli v naročilu.
Potek dostave:
- Prejemnik je najprej obveščen, da je paket na poti in da bo predvidoma dostavljen naslednji dan
- V kolikor to prejemniku ustreza, ni treba storiti ničesar več.
- V kolikor to prejemniku ne ustreza, pa so na voljo naslednje možnosti spremembe dostave:
- Izbira soseda: paket dostavimo izbranemu sosedu.
- Pooblastitev DPD-ja, da pošiljko odloži na dogovorjenem mestu.
- Izbira prevzemne točke: paket se na izbrani prevzemni točki hrani 5 delovnih dni, nato je vrnjen pošiljatelju. Prevzemnih točk je v Sloveniji trenutno nekaj več kot 470, od tega 312 Petrolovih bencinskih servisov.
- Sprememba naslova za dostavo: paket dostavimo na drug naslov (npr. na naslov prijatelja ali na naslov, kjer je prejemnik zaposlen).
- Sprememba dneva za dostavo: Dostavo je mogoče odložiti za do 5 delovnih dni.
Če se prejemnik paketa odloči za eno od alternativnih možnosti dostave, se zaradi obdelave podatkov v sistemu, dostava lahko izvede najhitreje naslednji delovni dan.
Dodatno, zjutraj na dan dostave prejemnik še enkrat prejme sporočilo o času dostave - s pomočjo storitve Predict in 1-urnega časovnega okvirja, DPD poskrbi da prejemnik paketa nikoli ne čaka in ne pozabi na dostavo!
Stroški dostaveStroški dostave znašajo 6,10 € in so enotni za celo Slovenijo, za pakete s težo do 25 kg. Za pakete, ki so težji od 25 kg, se strošek dostave sorazmerno poveča. V primeru plačila po povzetju, je strošek dostave za pakete do 25 kg 7,40 €. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški dostave za tuje države: Hrvaška 21€, Avstrija 21€, Italija 35€, Madžarska 31€, Nemčija 27€.
Osebni prevzemIzdelke, naročene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno v naši trgovini v Črnučah (Brnčičeva ulica 9b). Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali s klicem.
Možnosti plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu blaga*,
- z nakazilom na račun upravitelja Metalka zastopstva Servis d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
- po povzetju/odkupnina**
- obročna plačila z Leanpay; pogoji uporabe Leanpay.
- s plačilnimi karticami (BA, Maestro, Mastercard in Visa)
* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja Metalka zastopstva Servis d.o.o. (po ponudbi/predračunu).
** V primeru plačila z gotovino (po povzetju/odkupnina) bo paketu priložen račun, ki ga boste poravnali dostavnemu uslužbencu.
V primeru nakazila na TRR, boste po elektronski pošti prejeli predračun - z zamikom, ko bo vaše naročilo pregledano in potrjeno. Predračun je treba poravnati v 3 delovnih dneh od prejema predračuna, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Ko bo predračun v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti upravitelja Metalka zastopstva Servis d.o.o.
Postopek nakupa
Registracija uporabnika
Za izvedbo naročila je potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete zgoraj desno na "Prijava" ter nato "Postani naš uporabnik", izpolnite polja v okencih in pritisnite na gumb "Registriraj me"
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.
Če ste geslo pozabili, uporabite možnost "Pozabil sem geslo".
Oddaja naročila
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj".
Desno zgoraj se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, odprite Košarico in uredite željene spremembe.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
- pregled vsebine košarice
- prijava oz. registracija uporabnika
- izbira načina dostave
- izbira načina plačila
- pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
- naročilo zaključeno.
Na predzadnjem koraku (pregled naročila) morate potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji nakupa. Po oddanem naročilu boste po elektronski pošti prejeli povzetek naročenih izdelkov.
Vpogled v oddana naročila
Podjetje Metalka zastopstva Servis d.o.o. hrani vaša oddana naročila v elektronski obliki, ki so dostopna v vašem profilu. Do profila lahko dostopate, preko zavihka Moj profil, ki se nahaja v desnem zgornjem kotu, po opravljeni prijavi.
Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca oz. elektronske pošte na elektronski naslov info@metalka-servis.si, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku 14 dni od prejetja blaga se šteje za sporočilo o nameravanem vračilu.
Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, z originalno etiketo, nepoškodovano, tekstilni izdelki ne smejo biti oprani (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu) in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Metalka zastopstva Servis d.o.o., Brnčičeva ulica 9b, 1231 Ljubljana - Črnuče. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan ali, da paket kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma obvestiti prodajalca-ponudnika na elektronski naslov info@metalka-servis.si ali na telefonsko številko 01/53 02 365.
V tem primeru je potrebno predložiti naslednjo dokumentacijo:
- FOTOGRAFIJE: zunanje embalaže, DPD nalepke s podatki o pošiljatelju in prejemniku, fotografijo notranje embalaže ter vmesne zaščite blaga in pa fotografije poškodovane vsebine paketa
- kopijo računa (NUJNO na računu označite artikle, ki so se v pošiljki poškodovali - v kolikor je poškodovanih artiklov več)
Po prejemu vse potrebne dokumentacije Vaš škodni primer skrbno preučimo, ter ga oddamo v proces reševanja. V predvidenem roku štirinajstih delovnih dni, Vam preko elektronske pošte sporočimo svoj sklep.
*Oškodovanec ne sme zavreči poškodovanega blaga, dokler reklamacija ni rešena.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Varstvo osebnih podatkov
Podjetje Metalka zastopstva Servis d.o.o., Brnčičeva ulica 9b, 1231 Ljubljana - Črnuče, v nadaljevanju Upravljavec, sprejema naslednjo izjavo o varstvu osebnih podatkov v skladu z Uredbo o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov – GDPR (EU2016/679) in Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Več o varstvu osebnih podatkov in piškotkih, ki jih spletna trgovina uporablja, si lahko preberete na zavihku Varstvo osebnih podatkov.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Metalka zastopstva Servis d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Metalka zastopstva Servis d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Metalka zastopstva Servis d.o.o.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina www.metalka-servis.si v lastništvu podjetja Metalka zastopstva Servis d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Metalka zastopstva Servis d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.