Količina:

0


Znesek:

0,00

Pogosto zastavljena vprašanja

  • Ali lahko dobim boljšo ceno?
    Za artikle, ki nimajo znižane cene in niso v akciji, lahko dobite boljšo ceno. Pri takšnem artiklu, pritisnite gumb »Pošlji povpraševanje« in poslali vam bomo ponudbo z znižano ceno.
  • Ali je izdelek na zalogi?
    Če pri artiklu piše, »NA ZALOGI« je izdelek na zalogi. V nasprotnem primeru piše okvirni rok dobave.
    Primer: Dobava: predvidoma 2 dni. To pomeni, da moramo artikel naročiti pri dobavitelju. Če je artikel na zalogi pri dobavitelju, je predviden rok dobave 2 dni.
  • Ali je možen osebni prevzem?
    Osebni prevzem je možen na sedežu podjetja Metalka zastopstva Servis d.o.o., Brnčičeva ulica 9b, v času obratovanja: ponedeljek-petek: 7:30-15:30.
  • Kakšne so možnosti plačila?
    • z gotovino ob prevzemu blaga*,
    • z nakazilom na račun upravitelja Metalka zastopstva Servis d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
    • po povzetju/odkupnina**
    • obročna plačila z Leanpay; pogoji uporabe Leanpay.
    • s plačilnimi karticami (BA, Maestro, Mastercard in Visa)
  • Kdo dostavlja naročene izdelke?
    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD Slovenija.
  • Kje lahko dobim več informacij o izdelku?
    Za več informacij o izdelku, lahko pokličete na mobilno številko 041 456 671, pišete na elektronski naslov info@metalka-servis.si, ali se oglasite v naši trgovini.